Соціальний захист населення

                                                                          ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ

    Для оформлення допомоги  «При народженні дитини  вперше» необхідно подати  наступні  документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Ксерокопія паспорта  мамері і батька.

3. Ксерокопія свідоцтва про народження дитини (з собою мати оригінал).

4. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

5. Якщо один із батьків із іншого району, необхідна довідка з пенсійного  та соціального захисту  про те, що не знаходиться  на обліку.

 

    Для  оформлення  «Державної соціальної допомоги », «Допомоги  одинокій  матері»,  «Тимчасової державної допомоги дітям» необхідно подати наступні  документи:

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204).

3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Довідка про земельну ділянку.

5. Довідка з місця навчання, якщо дитина ходить у  школу чи навчається  в будь-якому іншому навчальному закладі.

6. Довідка про доходи за останні півроку перед місяцем звернення.

7. Якщо є дорослі діти, то довідку про доходи з місця навчання.

8. Довідка з центру зайнятості, якщо хтось з батьків не працює.

9. Якщо один із батьків із іншого району,  то довідка з пенсійного  та соціального захисту , що не знаходиться  на обліку.

10. Довідка з пенсійного фонду чи перебуває на обліку.

11. Якщо сім’я багатодітна то довідку з ЛЕО та райгазу чи користуються пільгами.

12. Якщо розведені, то довідку з Юстиції чи сплачує чоловік  аліменти.

13. Копія трудової книжки завірена мокрою печаткою (мати з собою оригінал).

14. Одинокій матері на кожну дитину  додаток  №13 «Довідка про реєстрацію місця проживання особи».

15. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

 

    Для оформлення  допомоги « Компенсації фізичній особі , яка надає соціальні послуги (догляд за інвалідами І,ІІ,ІІІ групи,  або особою, яка досягла 80 річного віку ) необхідно подати наступні документи:

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

3.  Довідка про склад сім’ї на особу, яка  буде доглядати.

4. Довідка про склад сім’ї на особу, яку  будуть  доглядати.

4. Ксерокопії  паспортів та ідентифікаційних номерів .

5. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

6. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати).

7. Дві довідки з лікарні  ЛКК, якщо це не інвалід І групи.

8. Якщо інвалід І групи то довідку  МСЕК.

9. Довідка з центру зайнятості.

10. Дві заяви згоди на догляд.

 

    Для оформлення допомоги «За психічно хворим» необхідно подати наступні документи:

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Довідка про земельну ділянку.

5. Довідка про доходи за останні півроку перед місяцем звернення.

4. Ксерокопії  паспортів та ідентифікаційних номерів .

5. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

6. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати  і проживати разом із інвалідом).

7. Довідка з центру зайнятості.

8. Висновок  медичної  комісії  з Психлікарні.

 

    Для оформлення допомоги «За людиною інвалідом» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

 2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

 3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Ксерокопія довідки МСЕК.

5.  Ксерокопія свідоцтва про народження.

6.  Ксерокопія паспорта ідентифікаційного номера.

7.  Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

 

    Для оформлення допомоги «На дітей , над якими  встановлено опіку  чи  піклування» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Довідка про склад сім’ї.

3. Довідка з місця навчання дітей.

4.Якщо батьки живі  (позбавлені  батьківських прав)  довідку з юстиції.

5.Довідка із служби , що це статусні діти.

6. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

 

    Для оформлення допомоги «У зв’язку з вагітністю та пологами» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Ксерокопія  паспорта  та ідентифікаційного номера.

3. Довідка про вагітність та пологи  з лікарні.

4. Довідка з центру зайнятості

5.  Якщо навчається і не отримує  стипендію то довідка з навчання.

6. Якщо навчається і отримує стипендію то неможна подавати  на допомогу.

    Документи потрібні для оформлення субсидії.

Згідно з Постановою Кабміну №106 від 28 лютого 2015 року видача субсидії провадиться на підставі таких документів:

  • заяви на субсидію від претендуючого на неї мешканця;
  • декларації про доходи всіх зареєстрованих в домогосподарстві осіб;
  • довідка з комунальної установи (водопостачання).

Це основні документи, на підставі яких призначається адресна допомога. Але фактична ситуація може виявитися такою, що потрібно надати і інші документи.  Які довідки можуть бути потрібні для оформлення субсидії? Це можуть бути:

  • довідка про доходи – якщо громадянин, який претендує на видачу субсидії, вказав в декларації доходи, відомості про які неможливо отримати в Пенсійному фонді, Державній фіскальної службі та інших організаціях, то необхідно підтвердити наявність цих доходів документально;
  • договір оренди житла – для орендарів, що оформляють субсидію за адресою винайманого житла на своє ім’я.


 

ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: ЩО ЗМІНИЛОСЯ?

З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.

На основі змін, у травні органи соціального захисту населення проведуть перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.

Повторно подавати документи на оформлення допомоги необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення.  

ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА НОРМА ДЛЯ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ

Для пенсіонерів, інвалідів, інших людей, які не працюють з об’єктивних причин, Уряд збільшує соціальну норму, за якою надається житлова субсидія.

Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.

 

НОВОВВЕДЕННЯ НА КОРИСТЬ ТИХ, ХТО ПРОЖИВАЄ У САДОВОМУ БУДИНКУ

Багато людей не зареєстровані, але проживають у садових будинках чи дачних кооперативах і сплачують комунальні послуги. Раніше такі люди не могли претендувати на субсидію, позаяк не мали там офіційної реєстрації.

З травня 2017-го за рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, такі сім’ї зможуть оформлювати субсидію, яка фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.

 

ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.

КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ?

Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:

  • орендують помешкання
  • мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався
  • хочуть отримати субсидію на тверде паливо

ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ?

Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомляти органи соціального захисту населення про наступні зміни:

  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
  • набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки

 

Управління соціального захисту населення інформує

 

З 1 квітня Уряд запроваджує допомогу багатодітним сім"ям: 1700 гривень на третю і кожну наступну дитину

 

З 1 квітня 2019 року в Україні збільшується допомога багатодітним сім’ям. Уряд виплачуватиме батькам на кожну третю і наступну дитину щомісяця 1 700 грн. Виплати здійснюватимуться до тих пір, поки дитині не виповниться 6 років.

Доплата стосується не лише тих, хто народив чи народить дитину цьогоріч. Кожна сім’я, яка має посвідчення багатодітної, має змогу з 1 квітня оформити додаткову допомогу на дитину. Якщо в родині четверо дітей, двом з яких ще немає 6-ти років, держава виплатить на кожну з них по 1 700 грн. Це додатково до щомісячних 860 грн. допомоги при народженні дитини.

В Україні наразі налічується 160 тисяч багатодітних сімей, в яких є діти віком до 6 років. Уряд для підтримки народжуваності в країні планує до кінця року виплатити таким батькам понад 2,4 млрд. грн. фінансової підтримки.

Як отримати виплату?

Для того, щоб оформити допомогу на дитину, мамі або татові з 1 квітня 2019 року слід звернутися у найближче відділення соціального захисту населення і написати Заяву  на отримання грошей.

При собі також потрібно мати оригінал та копію посвідчення багатодітної сім’ї, без якого оформити допомогу буде неможливо, та свідоцтва про народження дітей. Для отримання посвідчення багатодітної сім’ї необхідно звернутись до управління соціального захисту населення за місцем проживання, надавши наступні документи та їх копії:

паспорт матері, батька;

свідоцтва про народження дітей;

свідоцтво про шлюб;

довідка про склад сім’ї;

фотографії батьків та дітей, яким виповнилось 6 років (3 × 4 см.);

для дітей, яким виповнилось 18 років, — довідка з місця навчання.

Виплати здійснюватимуться через Укрпошту чи уповноважений державою банк на соціальні виплати за вибором сім’ї. Якщо сім’я отримує щомісячну допомогу при народженні, вона може надати реквізити банківської картки, на яку зараховуються 860 грн.

Навіть якщо дитині 5 років, допомогу варто оформити, — за рік держава фінансово підтримає сім’ю, надавши безповоротно 20 400 гривень на третю і кожну наступну дитину.

Збільшення народжуваності – один з головних пріоритетів Уряду

За три роки Уряд Володимира Гройсмана впровадив три нових фінансових механізми соціальної підтримки родин, в яких народжуються діти.

З вересня 2018 року кожній жінці, в якої з’явився новонароджений, безкоштовно видається подарунок з необхідними в перший період життя дитини речами. В Луганській області відповідна Проектна угода почала діяти з 1 березня 2019 року. Пакунки малюка видаватимуться при виписці з пологового будинку  з 1 квітня.

З січня 2019 року Уряд надає грошову компенсацію на послугу няні. Крім щомісячних 860 гривень виплат на дитину, сім’я, яка оформила «муніципальну няню», безповоротно щомісяця отримує ще 1 626 гривень.

З квітня 2019 року зростає допомога багатодітним сім’ям.

Володимир Гройсман: «Дитина має добре розвиватися, мати критичне мислення. Всі ті, хто сьогодні інвестують свої зусилля у дітей, мають отримати повагу суспільства, достойну зарплату. Тому Уряд щоразу розширює  підтримку сімей, в яких народжуються діти. Наша ціль – щоб українців ставало більше. Це не питання одного року, але якщо ми системно ухвалюємо правильні рішення, то в середній і довгостроковій перспективі побачимо результати».

Для отримання додаткової інформації можна звернутись до управління соціального захисту населення Новопсковської райдержадміністрації особисто (смт. Новопсков, вул. Українська, 65) або за телефонами: (06463)2-13-61 — з питань щодо призначення допомоги, (06463)2-22-37 — з питань, пов’язаних з отриманням посвідчення багатодітної сім’ї.

 

За матеріалами офіційного сайту Мінсоцполітики

 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *